Torrt...

...hoppas jag att det är i sängen... har försökt fixa till det så att bäddmadrassen skulle torka fort. Vill inte ligga på sängkarmen en natt till ;-)

Annars då... ärligt talat så har jag gått i pyjamas och morgonrock HELA helgen!!!
Och jag skäms inte ens över det ;-)
Helt underbart faktiskt! Fått en del gjort inne i alla fall, skönt...
Idag har Magnus fixat en datahörna till Caspers "rum" eller del av rummet kanske man ska säga :-) Det blev jätte bra!

Spenderade "sista vattnet" idag på att bada barnen... Skulle absolut ha duschat jag med men jag tvivlar på att det har fyllt på så pass... jaja, det visar sig...

Idag har andra "Bodin-skylten" kommit upp :-D Så nu fick Sälen turisterna nått att titta på när dom åkte hem :-D
En stor eloge till grannen som fixat detta :-D.

Nej, nu ska jag sätta mig och kika lite på nätet efter ett runt soffbord... skulle ha haft ett med en hylla under...

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0