Skönt-jobbigt

Är just inkommen efter en timmes puls-promenad i snön! Riktigt skönt och riktigt jobbigt!

Dagen har varit bra.
Har byggt massor med lego, undra vem som tycker det är roligast, jag eller Casper ;-) För det så ju SÅÅÅ himla skoj!!!

Idag har jag bokat VGK till Caspers kalas på lördag.
Det blir ingen stor tillställning, utan "bara de närmaste", vilket vi fick till 13 barn!!! HALLÅ 13 barn!!! Insåg ganska snabbt att vi inte KAN vara hemma hos oss... för det första har vi knappt nåt vatten, och 13 barn som springer på toa mm drar ganska mycket vatten... sen har vi ju inte så stort heller, kan man lugnt säga, så jag blev VÄLDIGT glad när det var ledigt!
Det blir Caspers första kalas och jag vill ju att han ska hinna leka med alla som han bjuder! Han hade velat bjuda några fler, från dagis, men det får bli så här den här gången.
Tror nog att det blir bra!

Sen har jag lite planer på att starta nån typ av barnaktivitet på VGK.
När vi var små fanns det, då hade Maj hand om det. Jätte roligt hade vi! Det behöver ju inte vara så organiserat, bara att få komma dit och leka och umgås!!!
Ja, ska spåna lite mer... nåt bra ska jag nog komma fram till :-)

Ha en riktigt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Ja men gud det hade jag glömt... Att vi va på VGK å lekte alla branen=) Va roligt! En super idé!!

2011-02-16 @ 06:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0