Ska hon bli ett öronbarn?

Sitter i gungstolen, framför en brasa i öppna spisen, med en kaffe kopp... Varmt och skönt är det här men fy vad kallt det är ute!
I morse när vi kom ner hade vi -29,7!!! Nu får det väl räcka med kyla och snö... Läääängtar efter lite takdropp!!!

I soffan ligger Ciara under en filt, där har hon legat sen vi kom ner strax före 6... Hela natten har hon vaknat och gråtit och haft ont i ett öra, helt hysterisk har hon varit, vägrade ta alvedon eller nässpray så hon fick väl ligga där och ha ont då! Vad ska man göra liksom?
På morgonen ville hon ha medicin i alla fall, så då fick hon det.
Skjutsade Casper och Cilia på dagis "vanlig tid" för vi var ändå uppe. Cilia frågade efter "bana" (barnen) när vi kom på dagis, hon var först... ;-)
När jag kom hem "HADE faktist inte Ciaja ont i öjat, så då KUNDE hon åka på dagis i alla fall!" Alvedonet hade väl börjat ta, men nu börjar hon klaga igen...

Undra om hon kommer bli ett "öronbarn", hon har haft problem förut så... Jag vet inte om jag har haft örvärk nån gång! Men Systeryster hade jätte ofta när hon var liten vet jag...
Det är väl ingen idé att ringa vårdcentralen heller... dom ger ju inget iaf...

Nej, nu ska jag fylla på mitt kaffe...

Ha en riktigt bra dag!

//Tite


Kommentarer
Postat av: Systeryster

Det går säkert bra med Ciara, Texas har haft ett par tre omgångar men inte alls som jag=) Krya på stumpan!! Kramar!!!

2011-02-24 @ 17:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0