Fredagsmys?

Nej... Fredagskrig!

Alltså ungarna klarar inte av att äta godis! Som jag inte ens vet om man kan kalla GODIS; "hjärtan" (OLW), 4 bitar choklad och sen fick dom dela på en tuttifrutti tablettask. Det är ju inte så att dom får en HEL godispåse var!
Men det spelar tydligen ingen roll...
Dom blir som duracellkaniner, helt urflippade!
Eller så är det bara att dom blir så hissiga och glada för att dom ska få det! Ja, funkar gör det inte i alla fall!
Slåss gör dom oxå, om varandras skålar och den som har kvar! Alltså HALLÅ!!!
Nej, nu får det va slut på det här!

Ikväll blev det hämtmat, från Sabaidi (Thai restaurangen), SÅ himla gott!!! Det blir inte så ofta... vilket nästan gör det ÄNNU godare ;-)

Nej, nu ska jag se om jag hittar nåt "fredagsmys" till mig (ja, och Magnus då ;-) )

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0