Teater premiär

Det är inte alla dagar man får gå på prämiär! Och vilken premiär sen! Caspers klass hade gjort en pjäs som hette "Hos Tomtarna" . Åååå vad dom var duktiga! Jag blir så stolt över att se att Casper törs! Farmor, mormor och morfar var med, ja och så tjejerna oxå så klart ;-) Det får bli ett bildinlägg i morgon. Grejen är den att jag inte haft på datorn på hela veckan. Det har blivit så sent, och jag vet att slår jag på den så är jag fast sen... Nej nu ska jag leta reda på sängen. Förresten så har jag flyttat på micron. Saknade att ha min kokspis "fri" där ska ju pepparkakshuset stå! Det skulle va roligt att se Magnus i morgon bara... Irrandes med sin kaffekopp ;-) Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Din man....

Var faen e micron...???

2011-12-15 @ 13:48:41
URL: http://kvix.fotointresserad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0