Ni får ursäkta...

Min dåliga närvaro här på bloggen... Men jag myser med familjen, njuter av min ledighet (jo, för jag är faktiskt ledig den här veckan), vi spelar spel! Hela dagarna, Trollspelet, Monopol, Fem Myror-spel, Wii, DS... Ja you name it. Det är SÅÅÅ mysigt och roligt!!! Jag älskar att spela spel! Speciellt tv-spel ;-) (kommer aldrig bli vuxen...)Sen hinner vi så klart med en hel del tjafs, gråt, skrik och bråk oxå. Helt som vanligt med andra ord ;-) I morgon ska jag till frissan! LÄNGTAR!!! Jag och Emma har varit hos Malin ikväll i stugan och tittat på Paranormal Activity 2... Sen gick vi hem i mörkret... Inga fler komentarer på det hua... ;-). Nu blir det sängen, Casper ska på kalas oxå i morgon! Skoj! Tackar för idag och säger Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0