Hur har jag kunnat missa detta ställe?

Jag menar "Ta Till Vara"! Jag har varit på "Ta Till Vara" en enda gång tidigare, och det var i dom gamla lokalerna! Idag var jag, Magnus och Christina dit i hopp om att hitta ett stort bord (att pyssla, pussla och spela vid) och en lång bänk (att stå och leka vid) till barnens rum. Om vi hittade vad vi letade efter? Jajjemen :-D Alltså HUR kan jag ha missat detta underbara ställe? Där råder "ingenting är omöjligt" tänk, mycket folk var det och jag tror inte någon gick tomhänt där ifrån, tackar oxå för toppen service! Rekomenderar varmt ett besök på "Ta Till Vara"! Har för övrigt haft en mysdag med min man. Smet tidigare från jobbet för att hinna med besöket på "Ta Till Vara". Sedan lunchade vi tillsammans! Händer inte ofta kan jag meddela... Sen fixade vi till i barnens rum innan dom hämtades :-) "Oj! Det här är precis som "Fixa rummet" så Casper, det ser jag som ett mycket bra betyg :-D. Over and out! / Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad braa! Det behöver ni!

2011-12-07 @ 13:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0