Vi ändrar om

Casper har sagt flera gånger att han vill ha en "låg" säng... så klart... bara för att han har en hög ;-)
Så här ser den ut...

I alla fall... idag frågade jag om han och Cilia ville byta säng!?
Jääääässsss ropar Cilia med sitt läspande "s" ;-) urgulligt!
Casper var oxå med på noterna, så jag bäddade rent och flyttade på barnens hylla så Casper fick ännu mer en egen vrå i rummet!

Han har det nog ganska jobbigt nu skruttgubben med alla känslor och svajande humör!
Tänkte att han kanske behöver kunna va ifred ibland... kunna gå undan om han känner för det...

Det blev riktigt bra.

Får väl se om Cilia glömmer bort sig och dundrar ner i golvet i natt eller om det går bra ;-) Har lagt en massa dynor under i alla fall... "you never know"

Sitter för ovanlighetens skull uppe ;-)

Har tänt soyaljus "meditate"...
Gissa vad jag ska göra... ;-)
Jajjemen! Fram med kortleken!

Magnus sover på soffan... får se om han vaknar och byter till sängen eller om han blir kvar ;-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Karro

Men så bra att alla blev nöjda o glada;-)!

Ja ibland måste dessa storebröder få komma lite avskiljes, så känner jag med här hemma just nu med Douglas...

Ha en fin kväll!

Kram K

2011-08-18 @ 21:42:51
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0