Tre packade väskor


I morse stod tre packade väskor och väntade på barnen i hallen.

Ciara var på väg att gå ut och sätta sig i bilen i bara trosor klockan 6!
Men hon fick vackert klä på sig, sen tvingade jag henne att sitta framför tv´n tills jag var klar ;-)

Lämnade Cilia först, det gick hur bra som helst :-)

När jag kom ut till bilen stod Casper och Ciara utanför med sina ryggsäckar på ryggen och väntade... Jätte nervösa ;-)
Dom var så söta när dom stod där :-)

Casper var SÅÅÅÅ pirrig när vi lämnade Ciara :-D
Vi gick igenom inne till Fritids så Ciara kunde följa med :-)
SUUUPER SUUUPER PIRRIG var han :-D!!!
GOA UNGE!!!

Det gick i alla fall bra.
Lite barn den här veckan.
Tror det är bra för dom allihopa faktiskt ;-)

Har man fyllt år blir man ju firad oxå ;-)

Ciara kom hem med fina pressenter :-D
Och en teckning på mig som kör bil... hon kanske har ångrat sig lite ;-) Jag kanske inte är så dålig ändå ;-)

Magnus hade lagat mat, så den stod färdig på spisen när vi kom hem från jobb/fritids/dagis. LÖÖÖVLI :-D Tack min älsking för maten!

Hade i ett svagt ögonblick i helgen lovat Casper att han skulle få köpa något, i och för sig för sina egna sparade pengar ;-)
Mormor kom in och såg efter tjejerna, och jag och Casper åkte ner.
Först "den vita leksaksaffären mamma"... okej... ;-)
Efter kalaset igår visste han PRECIS vad han skulle ha... Bakugan...
Tror ni det fanns???
Nej...
Inte helt otippat...
Han blev riktigt besviken.
Vi som hade suttir och räknat pengar och lagt i hans plånbok innan vi åkte :-(
Dom skulle få in... i slutet på sommaren...
Naturligtvis kunde han inte vänta.
Hade ju lovat att han skulle få köpa nåt...
Han köpte nån "ninjago" grej... fråga mig inte vad det är... men han visste precis vad det var och hur man använde det.
Han blev nöjd, huvudsaken det ;-)

Kvällen blev lugn.

Barnen somnade relativt snabbt... för att nu ligga i vår säng, två av dom i alla fall...

Casper kom på att han skulle spara MER pengar! "Men mamma, hur ska jag få pengar då? Jag vet! Varje natt jag sover i min säng kan jag få en peng att lägga i min spargris!"
Hm... ja, det tål att funderas på... blivande affärsman kanske ;-)
Han kom på ett sätt i alla fall ;-)

Jag har just sett en film så tårarna har sprutat!
Såg inte tv´n tillslut!
Fy så sorglig den var... tror den hette "The Greatest" eller nåt sånt.
Eller ja för en "normal" person hade den säkert inte varit så sorglig, men eftersom man är lite "skadad" av allt som hänt i ens liv så ja... den var sorglig...

Nähä!

Dags att bädda ner sig då!
Ny dag i morgon!

//Tite



Kommentarer
Postat av: Systeryster

=) Jag vet!! Texas får pengar när han städar hela rummet själv=) Jätte fort går det. Han till och med bäddar sängen!!

2011-08-10 @ 19:18:27
Postat av: Lillstrumpa

Åååh jag hinner inte läsa, men på söndag kanske jag hinner! Men vad är Bakugan? Jag saknar er! Puss och kram

2011-08-11 @ 10:20:03
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0