Sötast när dom sover...

Ja, idag var dom så billiga så ni vet inte!
Nästan så jag klistrade "bortskänkes-lappar" i pannan på dom!

Tänk om man i alla fall kunde få skita ifred! Men nej då!
Då står dom som tre dårar och vrålar utanför dörren! Skulle ha lånat Magnus hörselkåpor...

När jag sen kommer ut har dom vänt upp och ner på hela vardagsrummet! Inte en kudde eller dyna kvar i soffan! Dom (kuddarna) har helt plötsligt förvandlats till en enorm trampolin på golvet!

Jag tog med mig en kaffekopp och satte mig ute på trappen... orkade verkligen inte... gick till mormor en sväng, där slapp jag i alla fall höra dom!

Efter en stund kom dom väl ut, inte så roligt när ingen tittar ;-)

Naturligtvis fick dom plocka tillbaka allt efter sig. Och faktiskt utan större protester... dom vet så väl egentligen...
Sen testar väl Ciara som vanligt när det är läggdags... och jag vinner som vanligt... undra när hon ska fatta att det inte är nån idé...

Känner mig lite nere...
Farmor (ja, min farmor, barnens gammelfarmor) blev dålig på lördagen och fick åka till Mora. Hon fick dock komma hem dagen efter, men i alla fall... det är inge skoj... hon är ändå 89 år...
Får så dåligt samvete för att jag inte är dit oftare! Men jag KAN inte ta med mig alla barnen dit (låter som att jag har en 10-20 stycken, och ibland är dom då som så många också...)! Dom blir helt hysteriska när vi kommer dit! Fattar inte vad som flyger i dom!?!? Springer runt som dårar och bara skriker!
Nej, måste ta det nån gång när Magnus e hemma... så jag kan ta med mig en eller kanske två... För det är när dom är alla tre som dom e värst...

Jaja... hä e sôm hä e...

Nu ska jag lägga mig. Får väl se om nån av "lågprisbarnen" kommer och kryper ner i natt...

Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0