Skitvänligt?

Ja, nu tror jag väl att dasset ska vara skitvänligt, även för den lilla damen som tydligen ska va fin i kanten!

Tog med mig färgburken och åkte till Myckelberget igår.
Tänkte att vi skulle sova kvar där. Har inte hunnit vara där alls i sommar!

Tjat-mamman kom tyvärr fram... men vad ska jag då när ungarna springer runt som yra höns och slänger chips och tippar omkull glas efter glas med vatten och läsk!!!
"SITT STILL NÄR NI ÄTER!
Och MAX 2 cm dricka i glasen åt gången ;-)
"Men VARFÖR får jag så lite!!!"
"Ja, hur mycket vill du torka varje gång du spiller ut???"

Vi fick tillslut en riktigt mysig kväll framför brasan och dom somnade sött i alla fall ;-)




Så här såg dasset ut innan... ett helt vanligt dass ;-)


Ja, jag kom på när jag hade börjat att jag inte tagit nån "före bild" ;-)

Så här blev det, nästan klart i alla fall



Det fattas en matta på golvet, en lykta i hörnet på kroken och lite svartvita kort i röda ramar på barnen ;-) Och lite handsprit, måste ju vara det perfekta på ett utedass ;-)

Lekkompis hade dom idag oxå!
Alltid lika roligt :-D

"Vår" stuga är den till höger i bild på andra sidan dammen :-)

Vätskepause med hemmagjord hallonsaft!

Efter en bra och VAAARM dag blev det en tur för ett kvällsdopp i Öje!

Jätte fint var det där!
Och barnen hade JÄTTE roligt! Varmt i vattnet var det oxå!

Nu säger jag tack för idag :-)

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Va mysigt i stugan!! Fint blev dasset åt donnan=) Kram!!

2011-08-04 @ 10:05:10
Postat av: Veronica

Vilken lycka att det står ruschkanor i vattnet! Barnen måste ha det jätteroligt!!^^

2011-08-05 @ 17:35:17
URL: http://www.frujantol.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0