Sistaminuten-fix

Tänk att jag alltid ska va ute i så god tid ;-)

Magnus har lagt barnen och jag har packat dagisväskor, letat fram stövlar och springskor... och slängt barnens jackor i tvätten! Kunde jag inte ha gjort det typ igår, eller i förrgår, eller...
I och för sig har det inte varit nåt jackväder, så dom har inte varit använda på ett tag... får skylla på det ;-)
Jag bytte av Magnus efter ett tag, så 2 av 3 vägrade somna ;-)
Det var Casper och Cilia som inte ville, eller som Casper sa "Mamma, jag vill, men kan inte somna!"
Pirrigt så klart...
Stor kille nu!
Sa att han ska ju vara på fritids i två veckor nu först innan kan börjar skolan, och fritids har han ju varit på förut, det är ju inget konstigt med det.
Hörde hur han mumlade "det är inget konstigt... det är inget konstigt..." till det blev tyst och han somnade...
Gogubben :-)

Mer sistaminuten-fix...
Kom på att jag ville ha ett typ "kontor" eller vad man ska kalla det, så nu är hallen uppe på god väg att bli det :-D
Magnus gjorde ett skrivbord av en överbliven köksbänkskiva :-)
Den som spar han har, eller vad säger man ;-)
Det var ju bara typ 7 år sen vi flyttade in och gjorde om köket ;-)

Barnen fick även en tv-spels/film-hörna i sitt rum (istället för i hallen uppe)

Jag Casper och Ciara var på 6-års kalas på dagen idag oxå!
Jätte skoj, massor med lek ;-)
STORT GRATTIS till Oskar som fyller 6 år idag :-D
Och tack för underbart goda tårtor ;-)

Nähä...
Hänga tvätt så barnen har torra jackor i morgon då ;-)

Sen blir det duschen och sängen.

Tur att man har världens bästa jobb och världens bästa arbetskamrater :-D
Känns inte alls tokigt att börja jobba i morgon!
Ska bli skönt med lite rutiner igen...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh men gubben! Vad roligt att börja dagis igen! Vilka fina bilder det var från den lilla utflykten! Nu har jag läst ikapp mig lite :) Puss och kram

2011-08-11 @ 23:40:24
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0