Sista kvällsdoppet?

Hoppas INTE det var sista kvällsdoppet den här sommaren!

Så mysigt med kvällsbad!!!

Men det ser lite lurt ut... gula löv både här och där...

Dagen har i övrigt bestått av lite pakethandling ;-)
Oskar fyller 6 år i morgon och vi ska på kalas! Casper har omsorgsfullt valt ut presenter ;-)

Blev en utflykt idag med... till Öje igen ;-)
Magnus skulle ta lite kort med objektiven han lånade.
Många fina bilder blev det.
Mygg och knottfritt (inte ens myggen vill ha mig...)
Jätte fint var det!!!




Ja då... jag älskar stenar... har alltid gjort... Fick väl med mig några hem ;-)
Tror mitt stenintresse håller på att smitta av sig ;-)





Nu ska barnen lyftas över i sina sängar, så vi får plats...
Vi gjorde så igår oxå, går inte annars, ingen får/kan sova!
5 stycken i våran säng ÄR för mycket, så är det bara!

Gnatt!

//Tite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0