Roligt med REA

För ett tag sen fick jag ett mail om "sista chansen REA" på blingo...

Jag kunde ju inte hålla mig utan klickade hem lite smått och gott ;-)

I dag kom det :-D
Direkt i postlådan!
Perfekt!
Några smakprov...

Ciara var överlycklig över sina nya knästrumpor, kjol och t-shirt :-) Hon tog till och med av sig det när hon åt så att hon skulle kunna använda det i morgon på dagis ;-)
Det var väldigt "urplockat" men i hennes storlek fanns det en del :-)


Casper i sin nya fina t-shirt

Cilia fick jag ingen bild på ;-) Hon satt mest i soffan och myste hela eftermiddagen/kvällen ;-)
Men i morgon ska nog hon med få  ha lite nya kläder på sig :-)

Till och med jag fick två saker ;-)
En grå tunika/klänning och en grå kofta :-D

Nej, nu ska jag ladda över lite bilder från datorn till en extern hårddisk... datorn beter sig lite mysko, så jag e rädd den ska krascha...

Ha en bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0