Pirrigt

Jag kan lova att det var en pirrig kille som gick och la sig ikväll ;-)
Han fick dessutom vara uppe en stund extra med mig och Magnus :-)

Dagen har spenderats utomhus i det underbara höstvädret :-D

Vi tog en promenad i skogen, åt blåbär och lingon, hoppade i lite vattenpölar (läs Cilia badade). Casper cyklade i diket... (Gulli ropade att hon ville ta ett kort på Casper, sen bara  försvann han och jag såg hur buskarna nere i diket ruskade och rörde sig, sen kom Casper uppkravlandes ;-) ) ja, en helt vanlig dag ;-)

När vi kom hem fick vi fika hos familjen Ingvarsson :-D
Satt ute hos dom och pratade, barnens idoler (Martin och Amelie) kom hem så då blev det fullt ös av barnen ;-)

Gick hem och skulle göra mat, men Cilia höll på att somna i soffan, så jag insåg ganska snart att jag aldrig skulle hinna klart med maten... Packade istället ner matsäck och gick på picknick.
Skulle plocka blåbär, men det fanns inga. Gick en promenad som slutade på Malin & c/o´s veranda där vi åt :-)

Ciara somnade i soffan vid klockan sex så jag bar upp henne, Cilia var oxå trött så hon fick lägga sig hon med.

Casper har för övrigt tjänat 20 kr och en guldstjärna idag genom att städa rummet ;-)
Han börjar bli riktigt stor vår lilla kille ;-)

I morgon är det som sagt första skoldagen... Vi är nog lika pirriga både han och jag tror jag ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0