Kalas i dagarna tre ;-)

Ja då! Jag lever ;-) (och efter som jag inte skrivit på några dagar blir det ett långt tråkigt tjatigt inlägg ;-) bara så du vet ;-) )

Har i alla fall haft en riktig toppenhelg med kalas i massor :-D

I fredags efter jobbet blev det så klart till att tokstäda ;-)
Kom på att någon kanske skulle vilja komma in och se hur vi har det...!
Vänner, Mostrar och kusiner och kusinbarn skulle komma...

På fredag kväll kom Systeryster med familj och Lillstrumpa!
JÄTTE SKOJ så klart! Det var jätte länge sen vi såg Lillstrumpa!
Vi pratade och skrattade och barnen lekte för fullt hela kvällen!
Inga sura miner på hela helgen (ja, förutom barnens syskonbråk, men dom gills inte ;-) )

Victor hittade nya PartyLite katalogen och det slutade med en "visning" ;-)
Min första "värd" :-) (brukar oftast va värdinnor ;-) ja, förutom Magnus ;-) )

På lördagen vankades det kalas, inte vilket kalas som helst... mammas 60-års kalas :-D
Inget stort sådant, ett alldeles lagom, helt perfekt :-)
Klockan två började det. Vi dukade ute så klart (och klarade oss från regnet ;-) )



Casper hade oxå ett kalas som han skulle på, samma tid...
Tack gode gud för vänner säger jag bara! Så TACK Helene för hjälpen med skjutsning och hämtning!
Du är UNDERBAR!!!

Vi åt smörgåstårtor i massor!!! Och vanliga tårtor...
Blommor, paket och presenter :-) som hör ett kalas till ;-)



Mammas "moccis" och "ricecrisp tårta" och Gullis fantastiska mästerverk!!!




Massor med underbara blommor och fina presenter fick hon :-D


Här är hon! Tillsammans med barnbarn, kusinbarn och syskonbarn :-D
Inte en dag äldre än 40 :-)

På kvällen spelade vi krocket tills det var så mörkt att vi knappt såg varken kloten eller bågarna ;-) Men sååå roligt det var :-D !!!

Idag blev det fikarester... spricker snart tror jag ;-)
Det blev en liten promenix i skogen oxå och lite mer krocket ;-) i dagsljus



Tänk att moln kan va så fascinerande...



Så har vår helg sett ut :-) Och jag antar att ni förstår varför jag inte haft tid att skriva ;-)

Magnus har nyss hjälpt mig med öronljus. Har ni testat det nån gång?
Det var riktigt, riktigt skönt!
Kunde ju inte hålla mig utan var tvungen att öppna dem och titta om något följt med... och JA! Fy vad äckligt! Vad mycket grejs man har i öronen!
Men nu är dom så rena och fina, kommer att höra allt tisseltassel av barnen ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Helene

That´s what friends are for!! :) Love u!! :))

2011-08-29 @ 07:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0