Ja men till slut så ;-)

Ja, bilder från helgen var det...

Kommer här ;-)

Ååååh vad jag önskar att det i alla fall kunde finnas EN "riktig" lekpark här i byn!!!


Som dom lekte!!!! Den här lite större fick killarna gå till själva, den ligger en liten bit från huset, men det fixade dom galant :-D
På vintern spolar dom en fotbollsplan bredvid och så har dom en grillplats!
Fatta vad härligt!!!
Tänk, tänk, TÄNK OM det kunde göras nåt liknande här hemma!!!!!

Alldeles bredvid rinner en jätte härlig bäck


Jätte roligt!
Fångades grodor gjorde det oxå


Äntligen fick jag träffa Ben Ten Sparky oxå :-D

Så himla fin!!!


"Lilla" Ben... Om jag inte är helt ute och cyklar så blev han 1 år i sommar!
Och jag fick till och med leda ut honom till hagen :-D

På söndagen innan vi åkte hem han vi med en visning oxå :-)



Så där... nu fick ni se min och Caspers myshelg :-D

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Vilken mysig helg! Om lite mer än en vecka kommer jag hem :) Packa om och packa nytt, eller ja, gammalt, blir det! Puss och kram

2011-08-18 @ 00:56:59
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0