Invigning

Jag inviger just nu mitt (eller ja... vårt då ;-) ) "kontor" :-D
Det kommer bli så himla bra!
När det är klart.
När jag har en stol i rätt höjd!
Känner mig som en pygmé ;-)

Ett besök på IKEA hade inte suttit helt fel ;-) Såg en PERFEKT stol där på webben idag!
Kanske skulle önska mig ett besök på IKEA i födelsedagspresent ;-)

Har plockat upp alla mina PL-papper! Så nu slipper dom ligga lite här och där ;-)

Ska bara ha nåt att lägga alla papper i oxå... Såg JÄTTE fina pärmar, brevkorgar och tidskriftsamlare på bokhandeln... får nog bli ett besök dit snart...
Som sagt... kommer bli perfekt!

Idag har vi plockat hallon :-D!
Både hemma på gården, där vi tydligen fått värsta hallonbusken, bara sådär! Och på ett till ställe ;-)

Så nu har vi lite att gotta oss med...
Fick ett tips av mamma. Att lägga dem i en burk med lock i kylen över natten. Då kryper alla eventuella kvarglömda maskar upp på locket :-D Perfekt!
Vi får väl se hur många man missat ;-)

Nej goa läsare.

Nu tar jag kvällen.

Trött och ont i huvet...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0