Nya vanor?

Ni får ha överseende med att det inte blev nåt inlägg igår, men jag hade inte på datorn på hela dagen! På riktigt! Jag lovar! Kanske ska fortsätta med det...
Fick en hel del gjort i alla fall! Ute, men inte så mycket inne dock... Men, jag vet, man ska va glad och nöjd för det som faktiskt blev gjort! Inte lägga så mycket energi på det som inte blev gjort... det är säkert kvar till en annan dag ;-)

På kvällen hyrde vi "Himlen är oskyldigt blå" Jag, Emma och Victor såg den, eller ja, Emma somnade som vanligt hehe ;-) Den var helt okej!

Magnus skulle upp och jobba (och så är han inte så förtjust i svenska filmer heller för den delen) så han bäddade ner sig.

Idag har vi oxå haft en riktigt bra dag! Ute så klart!
Fick härligt besök av Helene och barnen på förmiddagen, både idag och igår! Superskoj!
Oskar skulle testa köra för första gången! Det gick en stund... sen blev det en krasch! Som tur var gick det bra för honom, men det blev ett ganska stort skrubbsår på magen... Får se nästa gång om han lärde sig något av det hela ;-)

På eftermiddagen var vi på VGK, söndag ni vet... Lekte, fikade och busade :-) Pratade lite om vad vi skulle kunna köpa in till "Kom och Lek" så till veckan blir det ett besök på leksaksaffären...

Efter "Kom och Lek" invaderade vi mormor och morfars badrum! Barnen fick bada och jag tog mig en dusch!

Nu ska jag förbereda mig lite inför min visning i morgon :-D

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0