Uppfräschning pågår

Magnus är uppe och lägger barnen ,sen ska han se på hockey eller var det fotboll ;-)

Själv ska jag ha i lite färg både här och lite där... hår, ögonbryn och ben ska få sig en omgång, undra bara vilken ordning jag ska ta det i :-)

Tog med mig tjejerna och åkte och handlade, kanonduktiga när dom får vara "själva"!
Efter handlingen åkte vi till kyrkogården en sväng och vattnade, börjar bli så fint med alla blomster. Gick runt och bara njöt en stund!

Nu fick jag en beställning från övervåningen, via sms, på chips och dipp ;-)

Ha en riktigt bra Valborg!


//Tite

Kommentarer
Postat av: Therese

Intressant! Du är nog den första jag hör som färgar håren på benen!



;-D

2011-05-01 @ 22:11:48
URL: http://fobhot332.blogspot.com/
Postat av: Titti

Haha! Ja, du! Jag har mina dolda sidor ;-)

2011-05-02 @ 20:56:11
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0