Sover ovetande...

Casper sover ovetande... och han lär inte få reda på nåt fören EFTER dagis, annars kommer han aldrig gå med på att åka dit...
Varför?
Jo, för att i uthuset står...

Tror ni någon blir glad i morgon??? :-D
Morfar har i alla fall haft roligt ikväll med att sätta ihop den ;-)
Fortsättning följer....

Kom på att jag inte lagt in några mer bilder från påsken än när barnen gick påskkärring.
Här kommer i alla fall några till ;-)


Ciara motionerar pappa ;-)




Ciara visar sina fina påskägg


Cilia och Casper myser på busar på studsmattan :-)


En full veranda hos Malin & c/o, Många var vi ;-)

Så, det var några fler bilder ;-)

Jag har tagit reda på REN tvätt... En full IKEA kasse och två fulla tvättkorgar... hm... när ska jag lära mig? Förmodligen aldrig ;-)
Nu sitter jag i soffan med Cilia halvliggandes i mitt knä "Ja e?" frågar hon när hon ser varje kort, klart hon skulle varit med på alla kort ;-)

Vi tittar på siamesiska tvillingar på tv´n!
Helt otroligt! Vet inte riktigt vad jag ska tycka... fascinerande är det i alla fall!

Nej kära ni, ni ska jag och Cilia bädda ner oss så vi orkar med morgondagen :-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0