Snart...

Ja, det händer mycket nu, eller mycket och mycket, men ja...

Idag har jag pratat med lönekontoret och min chef.
Funderingar på lite ändrade arbetstider för min del... känns TOPPEN! Nu kanske jag kan komma ikapp nångång!

I helgen kommer farbror Micke med familj upp, så det blir lek och bus hela helgen har jag en känsla av ;-)

På måndag fyller vår underbara Cilia TVÅ år!!!
Två år! Hur gick det till? Vart tog dom två åren vägen?

Påsken närmar sig med stormsteg! Då kommer världens bästa Malin med familj (och lite fler upp) ;-) Det ska bli sååå roligt!!! TOKLÄNGTAR!!!

Igår fyllde världens bästa Helene år!
Visst är det lite konstigt, vi har inte känt varandra så jätte länge, men ändå känns det som att vi har känt varan hela livet!
Vi har nog träffats, i tidigare liv!
Hur kommer det sig annars att man bara klickar med en del och andra tål man inte fastän man knappt känner dem! Det måste ju vara för att man har ett förflutet från ett tidigare liv!
Idiotförklara mig om ni vill, Det tror i alla fall jag :-)

Igår klippte jag ju Casper och idag kom Ciara och frågade när vi skulle klippa henne... det var riktigt plågsamt att klippa bort dom där lockarna kan jag lova, men jag vet att det växer ut fort och kommer bli mycket tjockare om man får bort "bebishåret", så nu har hon och Casper typ samma frisyr ;-)
Hon blev jätte fin! Passar jätte bra i kort hår! Tror hon tyckte det var riktigt skönt! Bara jag som tyckte det var jobbigt ;-)

Nej, nu ska jag läsa lite... och prata för mig själv ;-) Tur att ingen är hemma och hör mig hehe

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Helene

Men TACK vännen för ditt fina inlägg!! DU är UNDERBAR!!!

2011-04-12 @ 18:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0