Nice...

Så underbart skönt det var ute! Vi gick inte in fören klockan var nästan sex!

Kvällsmat och Bolibompa, sen kom Casper på att kan ville klippa sig, så då fixade vi det oxå :-)

Men dom var svårsövda idag oxå, FASTÄN dom inte sov länge på dagen... jaja, nu sover dom i alla fall. Satt och tänkte att Casper var så duktig som somnade så snabbt utan att klaga en enda gång på att han inte hade nån tutte! Hm... när jag gick förbi sängen på väg till dörren såg jag varför... han hade smugglat med en till sängen... drog ut den, får se om han frågar efter den ;-)

Nu längtar jag hit...





Måste nog åka och se om det går att ta sig dit över huvudtaget!
Snön brukar ligga kvar så länge där...
Tänk så härligt... ligga och lyssna på brasan som sprakar... inget annat oljud... bara tyst...

Nu ska jag gå och lägga mig... fortsätta läsa lite ;-)

I morgon blir det jobb för mig och dagis för barnen :-D
"Åh mamma, ÄNTLIGEN får jag åka på dagis igen" var det  sista Casper sa innan han somnade, bra betyg va ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster

=) Va mysigt det ser ut! Förstår att du längtar! Kramar!!

2011-04-07 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0