Hudvård

Jag är på jakt efter något bra hudvårdsmärke!
Vad använder folk idag?
Det är ju en hel, stor, ENORM djungel!

Har ni tips att ge mig så tar jag gärna emot!
Det finns ju hur mycket som helst att välja på, men det vore ju bekvämt om det var något som fanns på lilla orten att köpa ;-) Så man slipper beställa på nätet så fort man ska ha nåt, eller åka flera mil!

Dagen har varit bra!
Blev bjuden på lunch av snälla Lillstrumpa :-D SUPERGOTT var det!
Tusen tack för det ;-)
Hon fick oxå äran att hämta Casper medans jag hämtade tjejerna.
Cilia hade varit hängig och ledsen hon brukar inte vara det, så nåt är nog på gång...
Nu hostar och hostar hon som bara den... hm... får se vad det här blir för natt...

Jag som har ett möte inbokat i morgon! Typiskt!
Jaja... får se vad som händer!
I så fall kanske jag kan leja Emma så att jag kan gå på mötet i alla fall :-)

Det visar sig!

Men kom ihåg att tipsa mig om bra hudvård ;-)

Ha en bra kväll!
Jag ska bädda ner mig bredvid "hostfian" och läsa lite tror jag minsann...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Veronica ståhl

Just nu använder jag Dr Hauschkas produkter. De är helt underbara! Gillar verkligen rengöringen och ansiktsvattnet. Självklart även ansiktskrämen :) Verkligen värt att testa, och produkterna ligger ca mellan 200-250 kr, så det är inte så farligt.

Oavsett vilken hudvård man kör på så se till att köpa en bra rengöring. Det är viktigare än vad man tror.



Många gillar även rosenserien, och weledas produkter. Alla dessa är då ekologiska.

2011-04-13 @ 08:44:32
Postat av: Titti

Tack så jätte mycket för tipset!

Jag och Emma var in och kikade en jätte snabbis igår på lunchen ;-) Tror jag måste komma in och ta mig en längre titt någon dag här :-)

Har funderat på just Dr Hauschka, men det är alltid skönt att höra från någon som provat produkterna :-)

2011-04-13 @ 09:09:43
Postat av: Therese

Jag gillar Rosenserien, vill inte använda nåt annat! Det är lätt att få tag i här, det finns dels på Hälsokosten och dels finns det en återförsäljare (typ "Party"). Om du undrar vem så kan vi ta det när vi ses, jag gillar inte att "droppa namn" på Internet...

2011-04-13 @ 21:39:11
URL: http://fobhot332.blogspot.com/
Postat av: Titti

Förstår vad du menar, det kan vi absolut :-D Tack!

2011-04-13 @ 21:44:38
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0