Helg!

Ska bli riktigt, riktigt skönt med helg! Och det är helt underbart att känna så, fastän Magnus jobbar hela helgen!
Hade ni frågat mig för några månader sen hade jag tyckt att det var pest och pina med en hel helg ensam med barnen!
Jag vet att jag kan tacka KOMET för mitt nya sätt att se på det hela!
Att jag hat fått ett "verktyg", ett hjälpmedel i hur jag ska hantera vardagen!

Idag tog jag och Casper oss en gemensam stund efter maten.
Vi tog en promenad till Malin & c/o´s stuga och kollade läget. Casper ville bajsa på dasset... tur man inte har kräsna ungar ;-)
Sen gick vi ner till Daniel och Martin och tittade när dom hoppade lite :-D Tror ni jag hade en nöjd kille med mig hem eller ;-)

Han var nöjd ungefär tills han fått av sig skorna i hallen hemma, när Ciara avslöjade att DOM hade minsann fått GLASS när vi var borta!!!
Elak som jag var tyckte jag inte att en sockerchock var på sin plats strax innan läggdax så min titel från gårdagen behåller jag ett tag till.

Nu njuter jag av egentid en stund i soffan, av att inte behöva flänga runt och förbereda morgondagen.

I morgon har jag en massa fix som ska göras, både ute och inne, sen hoppas jag att vi kan träffa Helene och barnen och leka lite! Det var Alldeles för länge sen nu :-D Abstinens AB ;-)

Nu tackar jag för mig!

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0