Borta!

Vart tog "kometaren" i mig vägen?
Idag har hon varit som bortblåst!

Jag har hört mig själv hela dagen... "gnäbb, gnäbb, gnäbb... bla, bla, bla... gnäll, tjat, gnäll, tjat..."
Fy så drygt! Varför kan jag inte behärska mig!? Jag hör ju hur illa det låter!

Nej, fy på mig!

Sen vet jag då inte hur det är med dom här barnen, mer vilda än tama! Vad då feber???
Har man själv feber är man ju halvdöd! Dom här blir då helt tvärt om!

När jag skulle lägga dom nu ikväll, slutade det med att jag gick ut därifrån, stängde dörren och gick ner, så fick dom härja bäst dom ville ett tag. I och för sig, där "valde jag väl bort en strid" om man ser det så...
När jag sen gick upp var det betydligt lugnare, bara Cilia som fortfarande var smågalen! Hon somnade sist av alla idag...
Casper sover fjärde natten utan napp :-D Men han provar och provar ;-)... "Snääääälla mamma! Kaaaan jag inte bara få ha den en natt till!!!" Jo, men visst... Nej.
Skulle ha kunnat använda ormen... men han började sova utan i Borlänge och vi hade ingen orm med dit... Ja, kanske får plocka fram den för att uppmuntra lite extra ;-)

Nu ska jag fortsätta läsa min bok... Magnus jobbar kväll den här veckan, så det blir jag, Mario och katterna som får kvällsmysa i soffan.

Förresten, nu har jag bestämt att det är slut på vintern!
Rensade bort alla vinterkläder, overaller, täckbyxor och jackor idag!
Så nu får det inte bli mer kallt ;-)

Ha en bra kväll nu!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Maria

Känner igen det där med feber, här är det samma sak, jag är inte alls pigg, men lillkillen är lika busig som vanligt, bara i början på febern som han är lite tröttare, men sen går han igång igen.

2011-04-05 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0