Back home...

Ja, nu är vi hemma igen!

Har haft en toppenhelg i Borlänge hos Systeryster med familj!
I fredags hade vi lite paketöppning för april-födelsedagsbarnen (3 stycken ;-) ), Emma och Victor kom och sov kvar dom oxå, sen åkte dom tidigt på lördag morgon... till Lanzarote...

I går överraskade vi barnen, vi skulle åka nånstans... Texas var helt övertygad om att vi skulle åka och bada, Casper hade inte en aning!
Resan slutade i Falun på Clash of Nations... MYCKET uppskattat kan jag lova! Mycket folk, runt 7000 tror jag dom sa!
Många kända ansikten, mest för Casper, han kände igen namnen på alla skoteråkarna :-D Stenkoll har han, "Åh men mamma kolla, både Daniel, Justin och Caleb har nya skotrar!!!" Öööö okej...
Här kommer lite bilder från helgen...

Cilia fick en jättefin Tingelingklänning!!! Den blinkade till och med ;-)
Det fanns fler som ville prova den...

Så fina tjejor så :-D
Hampus är ju lite småtokig i allt som låter och rör på sig ;-) "Bakjulingar" bland annat ;-) Han fick en "riktig" bil av morfar ;-)

Det tredje födelsedagsbarnet var Systeryster själv, men hennes paket har jag inga kort på :-)

En koncentrerad, förväntansfull Casper...





Leka med lypsyl var minst lika roligt för somliga ;-)

Jag kunde bara inte hålla mig från att ta ett kort på det här...

Kisspause... det såg så himla roligt ut! Folk gick och pekade och skrattade! Det stod nån vid varenda träd!


Sen kan man ju tröttna totalt på allt vad skotrar heter oxå, och ta sig ett geggigt dopp i en vattenpöl!
Nej, jag är inte den som hindrar mina barn från att skita ner sig, eller plaska och hoppa i vattenpölar! Det är klart att dom ska få det :-D Det hör ju liksom till!!!
Det här doppet var då dagens höjdpunkt för den här damen kan jag lova ;-)

Nu är vi då hemma igen, Casper och Ciara har feber, Casper hostade hela natten till idag... hoppas han får sova i natt!
Jag och Cilia gick till VGK en sväng när vi kom hem, när vi gick tillbaka hoppade hon i varenda vattenpöl, vände sig om, vinkade till den och sa "Deddå datten, loligt, des i mojjon", vilket betyder typ "Hej då vattenpölen, det var roligt, vi ses i morgon" :-D Helt underbart!

Nu tackar jag för idag. Ska strax gå och lägga mig så att jag orkar med alla febriga barn i morgon... och så dom orkar med mig oxå för den delen ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0