Att vara i himlen

Ja, det är ju inte varje dag man har känslan av att vara i himlen... men idag har varit en sån dag för Casper kan jag lova...

COOLASTE och GLADASTE killen EVER! Jag lovar!

Magnus hämtade honom tidigt på dagis, för att få vara själva med "leksaken" ;-)
Eller ja, egentligen var det nog Magnus som inte kunde hålla sig och vänta tills eftermiddagen...

Jo då... "hoppet" vågade han sig oxå på... dock väldigt försiktigt ;-)

Vi har en till som är i himlen...

Ciara har lärt sig cykla :-D!!!! Vilken lycka va!!!
COOLASTE och GLADASTE tjejen EVER :-D

Cilia, ja hon är väl som vanligt i flumhimlen ;-)


Har ni varit på bröllop idag då?
Vi hade på webbtv på jobbet och tittade det vi kunde och han, hade nästa inte tid att ta lunch ;-)

Nu ska jag bädda ner mig, Ciara gick just och la sig i vår säng.

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Meeen vilken cooling! Jag förstår att han är överlycklig! Vad häftigt, och Ciara är så himla duktig tjejen!

2011-05-01 @ 13:00:57
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0