Att bero på vänner

Vänner måste ju vara den "familj" vi själva väljer!
Eller...?

... Sen började jag skriva ett inlägg men det blev bara svammel! Vet inte vad jag håller på med riktigt!

Och så försöker jag titta på Parlamentet samtidigt, skrattar så tårarna rinner!!! Så underbart! ÄLSKAR Sissela Kyle! Hon är ju helt underbar!


Känner mig lika virrig som vanligt idag ;-)
Men jag kom i alla fall ihåg att ringa och gratta SYSTERYSTER som fyller år idag :-D STORT Grattis till dig!!!

Blev lite handling idag, Ciara fick nya gummistövlar, hon har gått i 15 år gamla arvegods stövlar, stackarn ;-)
Sen har vi köpt lite presenter till den blivande två åringen :-D

Nej, nu ska jag läsa lite mer... vill läsa klart så jag kan testa... Jag har respekt för sånt där, vill läsa boken först så jag inte gör nåt dumt ;-)

Oh! Fick just en kall öl i handen av Magnus, tack för den!

Ha en fortsatt bra kväll!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0