Vardag :-)

Ja, i morgon är det dags för jobb och dagis igen.
Är väl inte 100 men har ingen feber så det får gå. Har inte tid att vara hemma!

I förmiddags kom farmor och lånade Casper och Ciara, såå skönt var det (om man får säga så...) och så fick vi ha Cilia för oss själva hela dagen!
Dom var till crossbanan och tittade, sen till skogen och skulle plocka lingon, men det fanns inga så det blev kottar och mossa istället.
Kalas hos gammelmoster Yvonne han dom med också :-D. Dom var jätte nöjda när dom kom hem, hade haft en riktig toppendag!
Tänk vilken tur, hade dom varit hemma hade vi bara bråkat hela dagen... Fattar inte att det ska behöva vara så hela tiden! Blir tokig på det!!! Vet inte vad jag gör för fel, eller vad jag ska göra för att det ska bli annorlunda! Vet bara att så här kan vi inte ha det!

Förhoppningsvis blir det lite annorlunda nu när vi inte kan tjata sönder varandra hela dagarna ;-) . Dom kommer vara på dagis och jag på jobbet och när vi sen kommer hem kanske man orkar med och vill på ett annat sätt! Jag hoppas på det i alla fall... Jag har gått ner i arbetstid, jobbar 75%, så att det inte ska bli allt för långa dagar för dom, och så att man hinner hitta på nåt när man kommer hem, inte bara matlagning, äta och sova...
Det kommer nog bli bra.

Nu säger jag Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Det kommer bli superbra! Få lite fritid tillbaka! Puss och kram

2010-09-14 @ 00:00:40
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0