Startvisningen avklarad...

Ja, ikväll har Kristina Sundkvist varit här och haft min startvisning!!! Det gick jätte bra!!! Måste bara skriva TACK till er som var här!!! Ni vet att jag kommer tjata nu va, tills jag får komma hem till er ;-) Nej då... Jag ska inte tjata, men jag kommer gärna hem till er ändå ;-)  TACK än en gång för att ni kom!
Eftersom jag inte är nån "bakverks-människa" hade jag gjort "västerbottenpaj"  (fastän med prästost ;-) ) tomatsallad och vitlökssås, och så lite oliver till... det var mums...

I helgen har jag läsning... om "PL". Ska gå igenom all fakta och information jag fått ordentligt... känner att jag behöver läsa på lite ;-)

I morgon är det höst-marknad här! Jag, barnen och Emma ska åka ner en sväng och kolla läget. Kanske åka lite karusell... som tur är brukar mina barn vara nöjda med att få åka en gång eller max två... Så ska det förbli ;-)

I kväll tänder vi ett nytt ljus... för min kollegas mamma...

Skickar många varma tankar till min kollega...

Nu säger jag Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0