Sista inskolningsdagen

Ja, idag har barnen haft sista inskolningsdagen, dom är lediga i morgon och på måndag börjar allvaret... Den "riktiga" vardagen, som det ska vara.

Det kommer att gå jätte bra. Det är jag övertygad om. Hoppas bara inte dom blir sjuka direkt! Men det lär väl inte dröja allt för många dagar har jag en känsla av...

Min morbror ligger fortfarande på IVA. Förlamad i halva kroppen och kan inte prata. Dom vet inte så mycket, om han blir bättre, om det går tillbaka, om det blir värre... det är bara att vänta och se... Vi hoppas så klart på det bästa.

Ikväll har jag bestämt mig för att det blir en tidig kväll. Det gör jag i och för sig alla kvällar utan att lyckas, men jag måste verkligen försöka lägga mig tidigare!!!

Idag fick jag sluta tidigare på jobbet. Det var så himla skönt!
Hade total kaos på förmiddagen, min kära kollega var i Mora så jag hade växeln själv. Hade kö i växeln i en och en halv timme!!! När jag hade både Malungs och Vansbros växlar hade jag typ 8 samtal i kö hela tiden (en halvtimme ungefär)...

Har hunnit med att röja upp lite här hemma, det var välbehövligt... nu soffan och lite tända ljus... skönt...

Hm... undra om nån här i Malung är säljare för PARTY LITE, skulle behöva lite mera ljus... kanske skulle ha ett party. Nån som vill komma i så fall?

Ha dé och Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Therese

Kristina Sundqvist är säljare. Hon kommer från samma by som oss om du vet vem jag menar?

2010-09-02 @ 22:17:29
Postat av: Titti

Åh! Ja, just det ja! Det gör hon ju! Hm... kanske skulle slå henne en signal...

2010-09-02 @ 22:19:30
URL: http://titesbyebyefetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0