Nån vill mig nåt...

Ja... igår kväll när vi var och handlade och stod vid frukten kom det en paprika rullandes mot mig på golvet. Inte en människa i närheten!
När vi sedan stod i kassakön, bredvid en kyldisk, började EN (av typ 30) cola flaskor vicka fram och tillbaka! Men bara EN av dom!
På jobbet idag satt jag och renskrev lite minnesanteckningar från gårdagens möte då åker hörnet på papperet upp, som om nån drar i det eller ja, jag vet inte hur jag ska förklara!

Som sagt... någon vill mig nåt! Men VAD? Och VEM?

Jag vet ju att vi har spöken här hemma, men jag har aldrig märkt av dom så där förut! Hm...

Nu ska jag och våra husspöken gå och lägga oss i alla fall!

Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Ja, undra vad dom vill säga bara, ät mer grönsaker, drick mer cola och jobba mindre?

2010-09-27 @ 21:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0