Ljusparty, Blingoparty, *host* och *snörvel*

Ja, här är det sjukstuga...
Men i morgon får Casper och Ciara åka på dagis iaf. Casper fick vara hemma idag för han hostade inatt och jag trodde han oxå höll på att bli sjuk, men tji fick jag. Han har varit som en duracell kanin hela dagen, högt och lågt... Hm... jag var väl lite för snabb, men jag tänkte att eftersom vi andra är sjuka så tog jag för givet...

Jag har precis bokat in min första PartLite visning, fastän jag inte ens börjat sälja än ;-) Det känns ju jätte bra!

Jag har bokat in min "Startvisning" så...

Ni är välkomna till mig, fredag den 17/9 kl 19.00 på PartyLite visning (ljusparty). Efter det kommer jag att vara Konsult så då kan ni boka visningar hemma hos er med mig :-D
Svara gärna senast onsdag 15/9 så jag vet hur många som kommer!
Ni är alla hjärtligt VÄLKOMNA!!!

Nu väntar jag på mitt "Startpaket", det ska bli jätte spännande att packa upp och titta på allt :-D.
Har en kännsla av att jag måste göra det EFTER att barnen lagt sig... annars är risken stor att det inte är så mycket kvar av allt... jag menar vilken förstörelse-grad har inte en tornado liksom!

Sen får ni gärna komma hit söndag 26/9 kl 15.00 på Blingovisning! Barnkläder i 100% ekologisk bomull! Lite vuxenkläder finns oxå, gå in och kika, superfina är dom!


Nu tar jag kvällen... IDOL har ju varit så nu kan jag lägga mig ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Kul!!! Synd att vi är borta annars hade jag gärna kommit. Vi kommer nog upp första helgen i oktober. Kanske kan boka in en visning i Borlänge ;-) Puss å kram!!

2010-09-08 @ 15:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0