Fredag

Ja, nu har det gått en vecka igen. Måndag, fredag, måndag, fredag... är det dom enda dagarna som finns i en vecka? Det känns så i alla fall. Fy vad fort det går.

Idag på lunchen var jag och Vivi och åt på "Taket", Fiskgryta med aioli... mmmmumms så gott! När vi ätit gick vi förbi på Anna´s House. Fick ju två presentkort där när jag fyllde år, så jag skulle kika om jag hittade nåt skoj... det blev två par byxor :-D (ett par vanliga leggins som jag tittat på lääänge och ett par jeansleggings som jag oxå kikat på innan). Känns riktigt bra!!! Nu när jag inte har så många byxor kvar heller som jag kan ha ;-) Skulle behöva göra en riktig garderobsrensning. Har rensat och sorterat alla barnens kläder, men sen tar liksom orken slut och mina blir kvar... så är det nästan alltid.

Ikväll gjorde jag potatis och purjolökssoppa, det var ett bra tag sen sist, men jag fick inte till det. Den smakade inte alls som den brukar göra... undra vad jag gjorde för fel... potatis, purjo och fänkål som jag alltid har i... tyckte inte det var nåt konstigt... i och för sig hade vi ingen grädde hemma, så jag tog mjölk (röd mjölk) istället... jaja, Casper tyckte den var jätte god i alla fall, vi sa att det var Batman-soppa ;-)

Nu blir det soffan en stund sen sängen, är suuuuper trött!!!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är svårt med potatisrätter nu tycker jag. Det beror nog på att potatisen är så färsk. I alla fall är det vad jag har hört...



Angående ljusparty - du och Karin J kanske kan fixa ett på "plan 3"???

2010-09-03 @ 21:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0