En goding...

Ja shit vad konstigt det var att bara lägga EN goding ikväll! Dom andra är ju som sagt på väg ner till Stockholm på 40-års kalas, eller "åka Karusell" som Ciara har besättat på sitt dagis att hon skulle göra ;-)

Vi tog en eftermiddagspromenad i det härliga höstvädret, jag, Cilia, Emma, mormor och Mario. Det första Mario gjorde när jag släppte honom var... att rulla sig i en gödselhög naturligtvis!!!! GRRRR!!!!! Sen blev det inget mer springa lös för den vovven...

Nu sitter jag med en skål ostkrokar och tittar på IDOL... I like!!!
Undra hur många gånger jag kommer fundera på vad det är jag har glömt i morgon bitti när jag bara ska lämna EN goding på dagis!
Det är konstigt vad man saknar dom när dom är borta... vilddjuren ;-) Och älsklingen oxå  naturligtvis ;-)

Ha en bra kväll!

Själv ska jag invänta ett samtal från Tynningö och sen blir det sängen!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0