Dåligt med bilder...

ja, jag har varit väldigt dålig på att lägga in bilder på slutet... jag skyller på att jag helt enkelt inte tagit mig tid att tanka ner dem från mobilen... Ska försöka skärpa mig ;-)

I kväll har jag haft en "mini-visning" för mamma av PartyLite produkterna! Det här kommer bli sååå skoj!!!
Är det någon mer som vill komma i morgon så är det bara att höra av sig :-D Ni är SÅ välkomna! 19.00!

Nu längtar jag faktiskt hit...

Tänk så underbart... Hm... kanske får försöka göra en tripp snart...



Nej, nu ska jag lägga mig. Såg att klockan blivit så där mycket nu igen! Förstår inte hur den kan gå så himla fort när barnen lagt sig!!!

Men ÅÅÅ i morgon kommer EMMA!!!! Yeeeyyy!!! Som vi har längtat efter henne!!!!!
Casper jublade ikväll när han kom på att det var fredag i morgon ;-)

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh nu är det inte lång tid kvar! Det ska bli sååå roligt att träffa er! 3 timmar :) Jag vill också åka till Storfjäten, vi kanske får ta en tur :) Puss och kram!

2010-09-17 @ 13:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0