Stackars barn...

Måste bara tala om vad jag gjorde igår...

Vi skulle värma på pizzan från dagen innan och barnen ville ha "dytta" som Cilia säger... krydda... Italiensk salladskrydda... jag tog fram burken och hade på till henne och Casper... "mamma den här kryddan luktar jätte äckligt" säger Casper, "Nej då, den luktar så bara" säger jag... Dom åt men Cilia såg inte ut att tycka det var så gott, jag hade på samma krydda på min pizza och skulle börja äta.... då ser jag att jag att det är VITPEPPAR burken jag tagit fram... !!!! Inte konstigt att dom drack och drack och drack... Stackars barn!
Jaja, dom fick nya pizzabitar och RÄTT krydda istället ;-)

Ja, ska bege mig ner på "Grönland" och bråka med lite barn i affären tänkte jag (ja, handla alltså)... Det är i stort sett samma sak.

Cilia börjar bli väldigt trött så jag ska passa på innan hon somnar!

Ha en bra dag!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Hahahah! Jaa det kan inte gå bra alla gånger!

2010-11-20 @ 15:43:11
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/
Postat av: Karro

Ha ha skönt att höra at de är fler som är "kolriga"..;-)

Kram K

2010-11-20 @ 23:09:56
URL: http://www.appelblomman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0