Snöstorm

Ja, just nu vräker det ner! Ska bli sååå roligt att se barnens miner i morgon bitti!!! Leta fram overaller ska jag göra oxå...
Troligen blir det dagis i morgon för Ciara. Hon har knappt hostat på hela dagen :-). Det beror så klart på hur natten blir.

Fick lite smått panik idag... fick en lista från PartyLite med alla utgående produkter!!! Det kommer ju en ny katalog första januari! Men mina favoritljus försvinner!!!! Blir att bunkra upp ;-) Ordentligt!!! Ska så klart bli väldigt spännande att se alla nya produkter som kommer istället, och alla nya dofter, det ser vi fram emot...

Vi bakade saffransskorpor idag, supergoda! Men jag var nog för snabb ut ur ugnen med dem, så har haft dom där en sväng till...

På eftermiddagen gjorde jag en sats Palydo, när jag ändå höll på menar jag ;-) Så det blev lite mera baka hehe.

Nej, nu ska jag gå och lägga mig, så jag orkar upp i morgon...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0