"Skomakarns barn"

Ja, idag har det varit en bra dag! Knappt nåt bråk (knappt nåt...) bara lite ;-)

Gissa om det blev jubel i morse när jag tog fram overallerna!!! SNÖ!!!!!

När vi kom hem var det lek i snön som gällde naturligtvis, sen gick vi in och fikade hos mormor och morfar.
Det är så himla skönt att komma hem när det fortfarande är ljust ute!!! Helt underbart faktiskt! Körde ner bilen till morfar oxå... det var ingen höjdare att köra med sommardäck en dag som denna kan jag meddela... Men nu är däcken bytta ;-)

Jag fick min nya fina stormlykta idag, den ser ut så här :-D

Den stora i mitten :-D. "Vinröd elegans" heter serien, helt underbar!!! Måste nog införskaffa dom tre på fot också ;-) Dom kommer utgå ur sortimentet!!! Så det är nu eller aldrig som gäller...

Lillstrumpa har "landat" och gjort sin första jobb-dag i Norge. Kört vilse har hon också hunnit med ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Åh, bunkra! Ja, jag har hunnit med mycket jag..

2010-11-11 @ 19:08:31
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0