Sjuklingar

Ciara går runt med en telefon i byxorna och leker att hon har en stor snopp!
Ja, vad säger man... i morse innan frukost sprang hon in på toa och spydde, kom tillbaka till bordet satte sig och åt frukost. Inget mer kräk... mystisk sjukdom det här... men Ciara och Cilia är lösa i magen, så det är väl samma.

På Casper märks ingenting, det gör det i och för sig inte på dom andra heller, dom röjer i "hundranitti"! Tänk om dom i alla fall kunde va så pass sjuka att dom låg still och vilade sig ;-)

Magnus ligger idag han med, mår illa...

Har inte fattat att det är 1:a december i morgon!!! Måste slå in lite paket till barnen. Har inte köpt nåt än till paketkalendern, men jag har en julkrubba som jag brukar slå in figurerna till. Och sköter man sig inte så får man inget paket den dagen, så är det. Sen brukar det bli lite godis på lördagarna och en peng på söndagarna... blir nog bra. Ingen "vanlig kalender" har jag ordnat heller! Dom har på en mataffär har jag sett, får försöka åka ner en sväng i morgon, om Magnus e så pass att han kan ta barnen en stund...

Känner faktiskt ingen stress, brukar jag göra! Hm... har nog helt enkelt intalat mig själv att jag ska NJUTA av julen i år, och bestämt mig för att INTE stressa!

"Hä årn säg!" som pappa brukar säga ;-)

//Tite


Kommentarer
Postat av: Emma

Hä dzer ä! Anna har köpt en chokladkalender till mig! Så nu är jag redo! :)

2010-12-01 @ 15:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0