Nya lärdommar

Ja, idag har Casper lärt sig något nytt på dagis... Att man INTE ska slicka på saker ute!
Jo då, visst gjorde han det... och jag måste säga att hans förklaring här hemma sen för pappa om vad som egentligen hände var klockren

"Jag gick bara förbi förrådet, och så kom tungan bara ut!"

Ja, dom är väl för härliga dom här barnen! Men jag hoppas att han lärde sig nåt av det... Han satt i alla fall och förklarade för Ciara i bilen på väg hem att man "INTE ska slicka på saker ute när det är vinter och kallt, för då får man JÄTTE ont i tungan!"

För övrigt så har jag haft en Jätte mysig och bra kväll hos min kollega Mona! Tack för att jag fick komma hem till dig och visa lite PL-produkter :-).

Nu blir det duschen sen sängen... Måste komma ihåg att det är maskerad på Caspers dagis i morgon!!! Och hör och häpna, i år vill han va Riddare och inte "jag". Ja, han har ALLTID sagt det innan "Men mamma, jag vill inte klä ut mig, jag vill va JAG"...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha åh, ja det är klart det är så! Den bara flög ut, det är inget man bestämmer själv liksom! Gofisen. Vi får skypa mer sen, imorgon ska vi börja vår upplärning! Spännandeeee! :) Puss och kram

2010-11-17 @ 22:58:34
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0