Klipp klipp... och Klick klick

I morgon ska jag klippa mig :-D !!! Hade fått tid på tisdag nästa vecka, men sen var min kollega dit idag och då hade dom ett återbud i morgon som jag fick ta  *yeeeey* :-D!!!
Det ska bli sååå skönt! Börjar bli RIKTIGT långhårig och det går inte att göra något med det längre... Har fått order från Casper:
"Du ska se ut som en hårdrockade, riktigt rockig!!!"
Okej... bara att lyda order då ;-)

Casper hade maskerad på dagis idag. En kille ville inte klä ut sig, då hade Casper gått fram till honom och sagt "Vet du, man måste inte klä ut sig, man får vara sig själv om man vill"...
Det värmer ett mamma-hjärta :-) Mitt budskap hade gått fram...

Surfade runt på lite kläd-siter i kväll och råkade visst klicka hem lite kläder "ooops" ;-) ... hoppas bara dom passar oxå...

Nu säger jag Gnatt!

Lång dag i morgon som avslutas med "Kommunens salonger" (personalfest).

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0