Hä e mytzy no

Ja, det kan man lugnt säga... Men på ett bra sätt :-)

  • I morgon ska jag komma ihåg föräldrasamtalet... som jag glömde förra gången... sen hem och förbereda för...
  • PL visning på onsdag!
  • Fredag är det "kommunens salonger"
  • Söndag en till PL visning
  • Måndag föräldrasamtal och brukarråd
  • Tisdag föräldrasamtal och PL visning
  • Onsdag heldag i Sälen
  • Fredag kommer Systeryster med familj hem :-D och då blir det BAKNING hela helgen! Lussebullar, pepparkakor och stomp!

Sen kan vi säkert klämma in nåt mer nån dag oxå ;-) Ja... jag vet vad jag ska göra i alla fall ;-)

Idag när jag hämtat barnen åkte vi till Helene och lekte och fikade! Jätte mysigt!!!
Sen hem och fixade mat tills Magnus om hem, men den var typ klar, för han lagade den igår ;-)

Sen måste jag Gratulera Lillstrumpa som fått ett nytt jobb i Norge!!!! GRATTIS GRATTIS!!! Så roligt :-D!

Nej, nu ska jag strax bädda ner mig och ladda batterierna ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Systeryster=)

Du a mytzy ö djärö no =) Lika bra å hålla lågan igång! Kram kram!!! Ska bli så himla mysigt å kul å komma upp å baka å busa!!

2010-11-16 @ 06:48:47
URL: http://indralisa.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack tack tack! :D Jag vill också baka.. Om jag lyckas vara ledig kanske jag kan åka hem, annars får ni baka till mig :) Puss och kram

2010-11-16 @ 10:31:34
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0