Farsdag...

...har varit en bra dag.
Magnus blev väckt av tre studsande vilddjur (som knappt fastnade på bild ;-) ), kaffe, saffransskorpor och paket :-). Sen har dagen bara flutit på, en riktigt soft dag.
På eftermiddagen var vi in till mormor och morfar och fikade.

Magnus fick en massa kryddor och annat skoj från Chilihouse. Vi har beställt därifrån förut! Jätte mycket roliga grejer har dom! Så när vi kom in från mormor och morfar lagade han mat och provade lite av de nya. Det blev SUPERGOTT!!!
Sen hade barnen gjort jätte fina saker på dagis!!! Casper; ett kort där han skrivit till pappa från Casper och när man öppnade hängde det ett hjärta i, Ciara och Cilia hade målat var sin ram med kort på dom i! Jätte fina saker :-D!!!

Så, en bra dag, men den slutade med att Casper fick gå från matbordet utan mat... undrar när den här trotsen ska lugna ner sig... det är SÅÅÅ drygt!!! Och jag har inget tålamod! Vet inte hur jag ska göra, eller vad! Vill inte vara den här mamman som jag är just nu!!!

Nu ska jag lägga fram kläder och förbereda inför morgondagen...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0