Färg

Jag färgar håret... själv... ska bli spännande att se resultatet, tror jag... känns som att jag har färg överallt! Jaja... får väl ha mössa och stora halsduken på mig på jobbet i morgon om det går åt skogen ;-)

Som ni vet har vi bakat hela helgen! Så nu är julbaket avklarat! Skönt! Vi avslutade med Julskyltning i eftermiddag/kväll, men FY vad kallt det var!
Till och med barnen ville hem! Då är det illa ;-)
Tomt blev det oxå, Systeryster med familj har åkt hem, och i morgon åker Lillstrumpa :-(
Magnus jobbar kväll den här veckan, det betyder att vi kommer mötas på trappen typ varje dag... kul... men men, det är ett jobb i alla fall...

Nu ska jag skölja ur färgen, innan jag glömmer bort att jag har den i...

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken bra idé! Att packa in gubbarna till krubban! börjar genast paketera

Tack för tipset!

Å hoppas du klarar dej från sjukan!

2010-11-30 @ 18:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0