Det var inte igår...

Ikväll lyckades jag lägga alla barnen i SITT rum!!! Kommer inte ens ihåg sist dom sov där allihopa! Det var flera månader sen!

Hm... det small till på övervåningen så jag gick upp där irrade Casper runt ÅÅÅ NEJ!!! Har han börjat gå i sömnen??? Det gjorde jag när jag var liten, jätte ofta... gick bland annat till grannen mitt i natten... hm... dags att börja stänga grinden på övervåningen och låsa dörren tror jag minsann...
Ja, men det är klart att är det inte det ena som ska hålla oss vakna på natten så är det det andra...
Jaja... jag vet, det är bara en kort period i livet, men just nu känns det som att det kommer pågå för ALLTID!!!

Ciara har varit hemma med pappa idag, och eftersom han jobbar kväll/natt så ska jag vara hemma i morgon. Hon hostar och hostar... sist vi fick hostmedicin utskrivet trodde dom att det kunde vara förkylningsastma, men vi har inte utrett det nåt mer... får se om vi ringer om en tid i morgon. Drygt för henne att hosta hela tiden!!!

Nej, nu ska jag bädda ner mig, ifall det blir en dryg natt med hostande, vandrande barn...

Gnatt!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0