*BLÄÄÄÄ* :-P

Alltså undra hur det här kommer bli...
Jag skriker och Magnus jublar "BRAAA Cattis! BRAA!!!" Hon kom just med sin första MUS i munnen!!! Jag dör!!! Den var i och för sig redan död MEN ÄNDÅ!!! Fy attans!!!
Men... vi ville ju att dom skulle ta möss, så det är väl bara att "uppmuntra" antar jag... men det blir inte lätt!!!
Vilken HIMLA tur att inte mamsen var här!!! Hahahaha

I morse ringde jag på sjukstugan och skulle boka en tid till Casper "då säger vi 9.40" säger hon, "IDAG???" frågar jag, är liksom inte van att få komma samma dag så jag hade räknat med en tid nästa vecka eller nåt! Det blev en tid på eftermiddagen, så nu har vi kollat fingret.
Det ser bra ut, en "skrynklig" ny nagel som väger lite runt fingertoppen, men hon trodde det skulle rätta till sig. Lite nedsatt känsel men förhoppningsvis blir det bättre.

Har för övrigt tittat på IDOL, men alltså... nog trodde jag väl att "Rock-temat" skulle bli lite bättre!!! Tycker nog att rätt åkte.

Magnus har precis hämtat en till kall öl till mig... riktigt gott va det ;-)

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja förlåt mig men äntligen åkte hon ut! Hade Minnah eller Weise åkt hade jag gråtit!

2010-11-13 @ 13:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0