Texas och Myckelberget

Igår skrev Lillstrumpa att jag skulle kolla in Radio dalarna, och ett klipp där, det lät så här:
Texas på Framtidsmuseet
Helt underbart :-D!!!

Idag ringde det en kvinna dom hade en kennel i Sollefteå och var intresserad av Mario! Hon hade en tik som skulle löpa i Juni och ville gärna para henne med Mario! Nog för att vi vet att våran Mario är väldigt fin och härlig på alla sätt, men det här är ju jätte roligt!!!
Så nu ska jag boka in tider för "röntgen" och "ögonlysning" så ska vi se vad det här blir :-D.
Hörde mig för lite med Systeryster Lisa om hon visste vem det var, och det gjorde hon. Hon var jätte bra att ha att göra med sa Lisa, så det känns ju jätte bra!

Jag har ju tjatat hela veckan att jag ville åka till Myckelberget, men inte kommit dit. Idag när jag var på jobbet åkte Magnus, barnen och Christina dit... dom har eldat, vädrat madrasser och grejat, så i morgon tänker i alla fall jag åka dit och sova kvar! Sa till Magnus ikväll att dom som vill får stanna kvar med mig, resten får väl åka hem... hehe

Nu ska jag gå upp och leta fram lite sängkläder som vi ska ta med oss. Sen åker jag och en bok "Te skogs" i morgon och bara ÄR!!!!! Det ska bli sååååå underbart!!!

Räkna inte med nån uppdatering från mig i morgon alltså ;-) Men på söndag är jag tillbaka med lite bilder oxå!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer
Postat av: Anna mamma till Clara

Härligt då måste ni ju ta en valp:-) Myss!!

Ha de så bra imorgon=)

kram

2010-05-07 @ 23:51:58
URL: http://annahanell.blogg.se/
Postat av: Lillstrumpa

Sååå skönt! NJUT!

2010-05-08 @ 23:47:30
URL: http://emmaelinahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0