VAB-dag

Ja... igår var det Magnus tur att få magsjuka :-P *bläää*.... Hela natten har han hållit på....
Själv lever jag på vitpepparkorn känns det som, och tvättar händerna HELA tiden!!!! Jag har bestämt att jag inte kommer att bli sjuk, så det kommer jag inte bli heller ;-)

Eftersom Magnus e sjuk fick jag ta VAB idag (eller tillfällig vård av barn som det heter). Barnen e friska, men fick va hemma ändå så dom inte smittar ner hela dagisen.... kändes lite onödigt....
I morgon ska Casper ha skidtävling på sitt dagis! Dom får va hemma men vi kommer att åka upp så han får va med på tävlingen i alla fall, tror Emma skulle följa oxå :-D

Vi har haft superväder idag! Så himla härligt!!!

Den "lilla" snöhögen, som Pettson skottat ihop, nere vid verkstan är väldigt populär kan jag lova.... Antar att det blir där vi håller till i morgon oxå....
Då får vi ta med oss fika... jag har just slängt ihop två daimrulltårtor.... MMmmmmmumma!!!!!

Nej, nu blir det vitpeppar och sen sängen!

Ha dé!

//Tite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0